måndag 2 mars 2009

Värme!

Oj, vad det värmer att få ett sådant här inlägg. Tack Olivia - och tack alla ni andra som sprider glädje genom att dela med er beröm.
Både jag och Tessan uppskattar det gånger tusen.

Köpte boken igår eftermiddag, började läsa på den igår kväll, slet mig inte ifrån den förens klockan tre på natten.. somnade. Sedan vaknade, och det första jag gjorde var att läsa vidare.. Efter några timmar läste jag ut boken. En bland dem bästa böckerna jag läst! Brukar inte läsa så mycket alls, men det är just sånna här böcker jag inte kan slita mig ifrån. Alla bör läsa den! För det lär nog få en och en annan att öppna ögonen för verkligheten. Hoppas det går jätte bra för "Tessan" efter allt detta, och den goda vägen fortsätter! Och vill tacka att du delade med dig om din händelse i livet, du gjorde det till något bra.

Mvh. Olivia

Inga kommentarer: